• وبلاگ : طعم شيرين دو دقيقه
  • يادداشت : هتاكي و هكاكي..
  • نظرات : 0 خصوصي ، 15 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + پارسي 
    شماها يك مشت عربيد اجنبي هاي احمق
    + nanaz 
    naz bashi farkhi . nanaz / mosh bokhore to ro / oonam mooshe koor ke nabine ...
    + خانم ناظم 

    سلام:
    آقا اجازه ببخشيد اجازه هست منم يه چي بگم؟
    وقتي شمارشو داريد و سايتشم داريد و ....نميشه نصيحتش كرد؟ شايد اصلاح بشه؟ خوب خود خدا ميگه كه هدايت برا همه هست!!!!!!! خوب همه با هم به جاي تلفن زدن ، نصيحتش كنين تو وبلاگش.
    نميدونم كه وظيفه يه مسلمون اين جور مواقع بعد از محكوم كردن چي ميتونه باشه؟؟؟؟؟
    (لطفا دعوام نكنين.بار اوله اومدم اينجا ، اونم قاچاقي).

    پاسخ

    سلام. با شما موافقم. البته نميشه يهو چند هزار نفر بهش زنگ بزنند نصيحتش کنند، اما تو وبلاگ يا سايتش ميشه. خيلي هم خوش آمديد به اينجا خانم ناظم، اما يه وقت چغولي ما رو به آقاي مدير نکنيدا...

    بسمه تعالي

    سلام

    به نظر من بايد در دو راستا براي مقابله با اين هتكاكي ها كار شود اول اينكه يك كار مبنايي و علمي بمنظور ريشه يابي اين هنجار شكني ها بدور از سياسي كاري در عرصه وبلاگستان و رسانه ها و دوم اينكه به اعتراضات جمعي با استفاده از همه ابزارها ادامه دهيم كه الان شق دوم كار بيشتر رونق داره و كار علمي مد نظر كسي نيست حتي در خود پارسي هم بيشتر نوشته ها فقط جنبه تبليغي و اظهار همدردي با همديگر را دارد كه البته در جاي خودش خوب است ولي بايد كار علمي مبنا باشد .
    بنده به اين نتيجه رسيدم كه گروهي آزادي را يا بد فهميده و يا از آن استفاده ابزاري مي كنند و از طرفي شناختي هم نسبت به حدود آزادي نداشته و شايد به جرات مي توان گفت آزادي ديني را اصلا نمي دانند چي هست براي همين مباني آزادي اسلامي و تفاوتهاي آن با آزادي غربي را در يك مقاله كوتاه بررسي كردم . البته خلاصه وار به جهت اينكه مقالات بلند علمي در نت مخاطب كمي دارد و اميوارم براي اهل تحقيق مفيد فايده باشد .
    يا علي

    سلام، هيچي فقط اومدم بگم كه فكر نكني فقط حامد باهاته، بر و بچه هاي رسپنا كلا با اين سلسله بچه بازي ها مخالفن!
    يا علي
    همونايي كه حامد و حامد گفتن
    يا حق
    سلام
    چند سوال:
    1- خبر هتاکي فقط شما رو متعجب و متاسف کرد. چرا تعجب و تاسف؟ كار بي شرمانه و غيرقابل دفاع، اين‌چنين ابراز احساساتي را سبب شده است؟
    2- روند منطقي و البته قاطعانه چسيت؟
    3- مگه يك مسلمان متعهد باغيرت، هيچ حركت منطقي و معقول ديگه‌اي نمي‌تونه داشته باشه كه به آخرين و ضعيف‌ترين و بي‌تاثيرترين ، كاري كه مي‌شه انجام داد مباردت كنه؟ اين شد تعريف مسلمان متعهد و و باغيرت؟ اين‌ها که شما مي‌فرمايين حکم فحش محترمانه رو ندارن؟
    4- هرج و مرج و بي‌قانوني نيست در اين مملكت که...؟!
    5- روش مبارزه با فکر و عمل و نيز – باز تکرار مي‌کنم، - منطقي و قاطعانه چيست؟
    6- روش مبارزه کجا جاي مبارزه و اهداف مبارزه را گرفته است؟ روش مبارزه‌ي غلط – تازه با اين پيش‌فرض که واقعاً غلط بوده است، - و اشتباه در مبارزه چه‌گونه و به کدام منطقي جاي‌گزين اهداف مبارزه مي‌شود؟
    7- منظورتان از اونائي كه اين كارها رو مي‌كرده‌اند و يا حداقل معروف به سردسته‌گي اين حركت‌ها بوده‌اند؛ چه کساني هستند؟
    8- اگر فکرمان را جمع و جور کنيم چند اسم به ذهن‌مان مي‌رسد؟ مگر نه اين اشارات و تکيه بر چنين گزاره‌اي با حرف‌هاي منطقي بالايي‌تان متناقض جلوه مي‌کند؟
    9- هدف قراردادن افرادي - به صرف انفعال و وادادگي آدمي – و منتسب‌نمودن جريانات و حرکت‌هايي که شما از شيشه شکستن‌ها و کتک‌کاري افرادِ مجهول‌الهويه نام برده‌ايد ديگر چه معني‌اي مي‌تواند داشته باشد؟
    10- تاسف و تعجب شما چرا شما را بدين‌جا کشانده که صرف يک پيش‌نهاد غلط – البته به زعم شما، - کلاً اصل موضوع را رها ساخته‌ايد؟
    پاسخ

    سلام. روند منطقي و قاطعانه اينه که قوه قضائيه به سرعت پرونده تشکيل بده و کار رو بصورت قانوني پيگيري کنه، اگه هم نکرد مجوز تصميم بچه ها براي اعدام انقلابي اون مجرم نميشه. رسانه ها و مطبوعات رو گذاشته اند براي همين اعمال فشارها به حاکميت در جائي که به وظايف قانوني خودش عمل نميکنه. فحاشي و چاقوکشي فرهنگي و اينترنتي کار مسلمان متدين نيست. روش مبارزه هميشه بايد متناسب و بدون تعارض با هدف مبازره باشه نه در تعارض با اون، به عبارت ديگه هدف، وسيله رو توجيه نمي کنه. همه انتقاد من به روش هست و نه به هدف. من قوياً معتقدم اون استاد بايد به اشد مجازات برسه اما نه به دست هکرها بلکه بدست قانون نظام اسلامي. اگر من از بعضي افراد و عملکرد گدشته آنها نام بردم، صرفاً به نقد عملکرد آنها پرداختم و تغيير رويه آنها را ستودم و بقيه را هم توصيه به اين تغيير رويه کردم، نه سايتشان را هک کردم و نه حتي اهانتي متوجهشان کردم. اصل قضيه را رها نکرده ايم و مصرانه از مجاري قانوني پيگير مجازات اين استاد هتاک هستيم. موفق باشيد.
    به نظر من به جاي هک کردن وبلاگش بهتره بريم تو وبلاگش نظرمونو در مورد اين کار بدي که کرده بديم

    از جوگير شدن که آدم رو وادار به کارهاي سطحي مي‌کنه متنفرم.

    جاري باشيد...

    سلام آقا سيد
    راستش رو بخواين منم با اين بچه بازي ها مخالفم، نم يدونم تلفن طرف رو منتظر كردن و اين دست كارها چه تاثيري داره! اصلا مگه وظيفه ما اين كارهاس؟ يه بچه مسلمون، يه وبلاگ نويس مسلمون بايد دست و پاشو جم كنه و با مطلبش بكوبه توي دهن طرف نه با مشت و لگد... .
    بگذريم آقا سيد بهتر از من مي دوني كه گوش شنوا چي؟ نيست! زياد سخت نگير
    يا علي و خدا نگهدار

    راستي شماره تلفنش هم هستا

    بدم خدمتتون ؟

    برادران جان بر كف پس از ساعت ها تلاش شبانه روزي تلفن ايشون رو پيدا كردن تا در يك اقدام باحال همه بهش زنگ بزنيم و فحش بديم

    + حمید 
    هک کردن سايت اين هتاک، صرفا عمل تبليغاتيه و از لحاظ اخلاقي و اعتقادي هم مشکلي نداره. به نظر تو، هک کردن بنگاه خبري يه آدم که معتقده خانم‌هاي با حجاب نبايد توي دانشگاه بيان، کار اشتباهيه؟ فکر نمي‌کني داري يک‌جور نگاه مامانم‌اينايي با ماجرا مي‌کني؟
    پاسخ

    سلام. بله يک کار تبليغاتي است ، اما به نفع اون استاد خطاکار. از لحاظ اخلاق اسلامي و اعتقادات شيعي هم اين کار قطعاً خطاست. سايت اون شخص بنگاه خبري افکارش نيست، بلکه حريم شخصي اون هست که هرچند مجرم باشه، محفوظه و در پناه قانون کشور جمهوري اسلامي ايران. ملاک صحت کارها نگاه مامانم اينائي يا غير آن نيست. ملاک قابل دفاع بودن بر اساس منطق و قانون و شرع است. موفق باشيد.

    ايول ايول

    داش سيد ممد رضا رو ايول

    سلام مطلبتون جالب بود خوشحالم كه منم تو تين وبلاگ اومدم و باهاتون همكار شدم .

    سلام عليكم.

    احسنت.