سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دست نوشته های یه اخراجی

ارسال‌کننده : سایه ساروی در : 86/5/11 8:48 عصر

           قد علمت  خیبر انی مرحب              شاکی السلاح بطل مجرب
         انا الذی سمتنی امی حیدره              ضرغام احام ولیث قسورة

دوبیتی عینهو باقلوا !!!!!!! ( به رسم و به جای همکار مرخصی رفته، جناب عشقی)
دو بیتی منسوب به امیرالمومنین علی (ع) بوده ، که در جنگ خیبر که در ماه رجب بوده و این روزها سالگرد این پیروزی شیرین سپاه اسلام میباشد.
پ.ن.
*
از اونجایی که اینجانب اخراجی بوده و حق التحریر در روزهای خودم رو ندارم و از اونجایی که طعم تلخ اخراج را تجربه نموده و راضی به چشیده شدن این طعم گوارا توسط همکاران نمیباشم و از اونجایی که همکارمون به مرخصی رفته و عنقریب مدیر گرام وبلاگ که از اخراج نمودن اینجانب کیفور گشته و بعید نبوده هوس تجدید فراش!! نه ببخشید تجدید اخراج نمایند به جای اخوی مرخصی رفته تحریر نموده تا مدیر را از چشیدن مجدد این طعم گوارا محروم نمایم.
* بدینوسیله اعلام نموده تا سوخته شدن دل مدیر بزرگوار( جدی نگیرین) برا اینجانب و برگشت مجدد به کار ، من در روزهای همکاران سفر کرده ، تنبلش از نوع مدیروبلاگ !!! و مرخصی رفته و دور از جون ...... تحریر نموده و در و دیوار وبلاگ رو صفا میدهیم. و اصلا هم با روسای وبلاگهای دیگه از نوع صباش زد و بند نداشته باشم ، یا حداقل پنهانی این کار رو انجام بدهم .
*مدیر ارجمند وبلاگ ( جدی نگیرین) میتوانند ( یعنی مجبور بوده و چاره ندارند) غیر از روزهای سه شنبه که من اخراجی بوده نفس راحت کشیده و در روزهای غیر وجود اینجانب را تحمل نمایند.
*برا اخراجیها باالاخص از نوع سایش دعا نموده که خدا دل روسا رو به رحم آورده و ..........
                     --------------------------------------------------------
اینم به رسم همکار اعتکاف رفته و برنگشتمون...(البته با کمی سانسورجات)

محیا: سلام سایه خانوم گل با طعم اخراجیش!
این دومین که بی وجود انور شما هیچ طعم شیرینی ندارد...اگر احیانا شما را ممنوع التحریر کردن حتمالا باید کل وبلاگ هم ممنوع التصویر کنند و کلا اینجا بدون شما یعنی هیچ!!!!!!شما ماهی...باقلوا...




کلمات کلیدی :