سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بلاگستان 2 :چگونه از به روز شدن وبلاگها با خبر شویم؟

ارسال‌کننده : در : 87/6/28 12:0 صبح

اگر شما هم از خوانندگان پر و پا قرص وبلاگ ها هستید و به طور مثال، روزانه به تعداد زیادی وبلاگ سر میزنید، همواره با وبلاگ هایی روبرو خواهید شد که به اصطلاح آپدیت (به روز) نشده اند. درصورتی که شما می توانید فقط به وبلاگ هایی که به روز شده اند، سر بزنید و از این طریق در وقت خود صرفه جویی کنید. در این مقاله ما با معرفی روشی، چگونگی اطلاع از به روز شدن وبلاگ ها بدون مراجعه به تک تک آنها را آموزش خواهیم داد. ما در این مقاله به معرفی سرویس معروف وبلاگی Blogarithm می پردازیم.



این سرویس وبلاگی در آدرس http://www.blogarithm.com قابل دسترسی است. با کمک این سایت شما هر روز، براحتی از وبلاگ های به روز شده ی مورد علاقه ی خود باخبر خواهید شد. Blogarithm هر روز با ارسال ایمیلی، لیستی از وبلاگ های آپدیت شده که قبلا توسط شما وارد سیستم شده اند را، به اطلاع شما خواهد رساند. خب برای شروع، به سایت Blogarithm وارد شوید تا لیستی از وبلاگهای مورد علاقه خود را بسازید. همانطور که مشاهده می کنید، در صفحه اول این سایت دو باکس با عنوانهای URL to watch و Your email address وجود دارد. بدین معنی که شما به سرعت میتوانید یک وبلاگ را به لیست خود اضافه کنید، برای این کار آدرس وبلاگ را در باکس بالایی و آدرس ایمیل خود را در باکس پایینی وارد کرده و بر روی دکمه Watch this blog کلیک کنید. به همین سادگی این وبلاگ به لیست وبلاگهای مورد علاقه شما درBlogarithm ، اضافه می شود. البته برای جلوگیری استفاده نابه جا از این سیستم، یک ایمیل تاییدیه هم برای شما ارسال می شود که پس از کلیک بر روی آدرس موجود در نامه، آن وبلاگ به لیست شما اضافه خواهد شد.



همچین شما با کلیک بر روی My Account در بالای صفحه، می توانید برای مدیریت بیشتر، وارد اکانت خود شوید. شما در اکانت خود علاوه بر اینکه می توانید یکباره یک وبلاگ را به لیست خود اضافه کنید (یعنی دیگر ایمیل تاییده برای شما ارسال نخواهد شد) می توانید مدیریت بیشتری نیز بر روی لیست وبلاگ ها داشته باشید. در قسمت   Delete Subscriptionsبا تیک زدن وبلاگ، می توانید آن را از لیست حذف کنید.  Add Subscriptionنیز برای اضافه کردن یک وبلاگ جدید به لیست می باشد. Change Password برای عوض کردن پسورد شما در سایت، و   Update Email Address نیز برای عوض کردن آدرس ایمیل می باشد. پس از اینکه شما لیست وبلاگ های خود را وارد سیستم کردید،Blogarithm  هر روز برای شما ایمیلی را ارسال می کند و در آن وبلاگ هایی که نسبت به روز قبل تغییر کرده اند و یا به اصطلاح آپدیت شده اند را برای شما مشخص می کند. طبیعی است که اگر در این مدت هیچ وبلاگی آپدیت نشود، ایمیلی هم از طرف این سایت برای شما ارسال نخواهد شد. در پایان هم متذکر شویم که این سرویس به صورت رایگان ارائه می شود.

منبع :

http://narmafzarpnm.parsiblog.com/-261584.htm



کلمات کلیدی :