سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاریخچه فرقه ضاله بهائیت در ایران

ارسال‌کننده : در : 86/7/10 12:4 صبح

                                               یاحق
به بهانه سئوال خبرنگار آمریکایی از ریاست جمهوری، در خصوص بهائیت در ایران و پاسخِ به جای ایشون به این سئوال.

بیش از 160 سال پیش، یک جوان شیرازی به نام علی محمد باب ادعای قائمیت و به دنبال آن رسالت و حتی ربوبیت کرد. و با آوردن کتاب، اسلام و قرآن را منسوخ شمرد.حکومت وقت با فشار علماء او را به بند کشید و دور از چشم مردم اورا در زندانی در شمال ایران به بند کشید.جمعی از سر سادگی و عده ای برا گرفتن ماهی از آب گل آلود، به او گرویدند. فراز و نشیبهای این فرقه ضاله با اعدام باب و ادامه اهداف پلید این فرقه توسط حسینعلی بهاء، و تبعید او به عراق، به اوج خود رسید. و در این زمان میان این فرقه و یارانش با توده ملت که از علماء خط میگرفتندشکافی افتاد. بهائیت در طول تاریخ با سرسپردگی به قدرتهای استعماری و کمک به اهداف شوم آنان به حیات خویش قوت بخشیده است.
زمانی که بهاء در تبعید، در عراق بود، ژنرال کنسول انگلیس در بغداد طی نامه ای به او پیشنهاد داد که تبعیت دولت انگلیس را پذیرفته و در تحت حمایت آن دولت در بیاید. و بدین ترتیب بهائیت در زیر چتر حمایت انگلیس به حیات خویش ادامه داد. در تاریخ و حتی کتب خود بهائیان، شواهد زیادی دال بر پیوند آنان با مقامات آمریکایی وجود دارد که ذکر آن در این دو دقیقه نمیگنجد.
روابط سران بهائیت با صهیونیسم سابقه ای درازتر ازعمر رژیم اسرائیل دارد.
موسس بهائیت( حسینعلی بهاء) مژده تجمع و عزت یابی یهودیان در ارض موعود را در کتاب خویش مطرح میسازد.
بن زوی از فعالان صهیونیسم و یکی از رییس جمهوران اسرائیل بارها به ملاقات و حصول نتایج مثبت این ملاقاتها با عباس افندی از سران بهائیت ، اعتراف داشته است. در جریان جنگهای شش روزه ، بهائیان در کنار ارتش اسرائیل قرار گرفتند و همه گونه حمایت را از صهیونیستها به عمل آوردند.در شهریور 82 ، شارون قصاب صبرا و شتیلا از مرکز بهائیان در هند دیدار کرد. و بسیار موارد عدیده دیگر.
 بهترین راه آشنایی با اهداف پلید این فرقه ضاله، مطالعه زندگینامه نجات یافتگان این فرقه میباشد. از اون جمله:
خاطرات یک نجات یافته، تحت عنوان سایه شوم (( منو نمیگه ها)) که زندگینامه خانم مهناز رئوفی و حجت مسلمانی من، خاطرات  حسین فلاح یک نجات یافته دیگر میباشد.

پ.ن
باور کنین انقدری بیش از دو دقیقه نیست.( شاید ده ثانیه بیشتر) تایم بگیرین، بعد دعوام کنین:دی




کلمات کلیدی :