سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جورواجور از عروسی !!!

ارسال‌کننده : سایه ساروی در : 86/8/1 2:36 صبح

*اولین خبر، یک داماد و دو عروس: بله این آقا داماد شجاع 28 ساله، با یک تیر دو نشان زد و در یک عمل انتحاری، دو دختر 27 و 24 ساله را به عقد خودش در آورد...(( خودمونیم، داشتن دو مادر زن هم خیلی شهامت میخواد)).
*در کره خاکی، طی سالیان سال گاه اتفاقاتی میفته که تا مدتها در اذهان باقی میمونه. از اون جمله اتفاقی که در تالار شب طلائی ، شهر قدس شهریار رخ داد. و با حضور 600 مهمان، امیرحسین 6 ساله و هانیه 4 ساله با هم نامزد شدند. جالب اینجاست که هیچ کدام از مهمانها تا قبل از ورود این دو نوگل باغ زندگی!!! به سالن ، از موضوع مهمونی خبر نداشتند...( پدر و مادر کم صبر و عجول و ...).

*پسر 24 ساله آرژانتینی با یه زن 82 ساله ازدواج کرد. و بابت این ازدواج به شهرت رسید. داماد که ( رینالدو واوکچه) نام داره، دیروز پس از جشن عروسی در شمال آرژانتین، به مهمانها گفت: من همیشه از خانمهای جا افتاده خوشم می اومده است. او در حالی که در راه رفتن به همسرش کمک میکرد، گفت: برا من مهم نیست که دیگران چی میگن، مهم اینه که من عاشق ادلفا هستم....( خوب چیه؟؟ فقط عروس یه کم زیادی جا افتاده: دی).
* تازه داماد 28 ساله اوکراینی با ساختن، لباس عروس شریک زندگیش از خامه و شکلات، همه رو شگفت زده کرد. این لباس سیزده کیلو وزن داشته و جالب اینکه ، تاج و دسته گل و گردنبند عروس، از شکر و کارامل تهیه شده. جالب تر اینکه، عروس خانم خوشحال در پایان مراسم، حاضر به تعویض لباس خود نبود.( تا حالا عروس به این شیرینی دیده بودین؟؟).

پ.ن
بابا دو تا پاراگرافه، چرا تهمت میزنین.




کلمات کلیدی :