سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نُچ....مقبول نمی افتد

ارسال‌کننده : سایه ساروی در : 86/9/27 4:1 عصر

 نچ.....
مقبول نمی افتد....
یحتمل که اینجانب رو با سر در بشکه  بی کفایتی، مِن باب تحریر در باب بشکه جون، وادار به سقوطم میدارند. و یحتمل تر، آن که اخرج و یخرج می شویم. و محکوم که، مِن بعد با یک عدد بشکه در وبلاگستان مجبور به حشر و نشر گردیم. همگان نیز که از همه چی گفته کردند و سر ما ماند بی کلاه، از بشکه نفت پیرمرد نفت فروش تو سن قل قل میرزا و از بشکه های ارسالی انتقادی به سیما جون تا بشکه های آرشیو نشده مطالب دو مین در عهد میرزا حامد خان دژخیم الدوله(تلافی) و ....
خوب حالا در این باب، این بیچاره  چی از خود گفته کنم تا از خشم مدیر..... رها گردیده گردم(چه کلمه ای) ؟؟ حال بگذریم که فوران احساسات و قَلَیان ( قلیون نع ها!!) حس هنری بعضی رو بر آن داشته که به استقبال شتافته و با سر خود را داخل بشکه رها نموده و خلاصه گوی را از رقیبان گرفته و  هر آنچه در این مقوله دانسته، گفته گویند. با سرژ در گوگل و گردش در سایتهای مختلف، اعم از مجاز و بلوک( به بهانه یافت مطلبی در خصوص بشکه) هیچ چیز یافت می نشود. و دوستان را گفته گویند که: نگردید ، یافت می نشود، که گشتیم و یافت می نشد. تنها یک مطلب از بن و جان جگرمان را خنک نموده و خستگی گردش در اقصی نقاط وبلاگستان را از تنمان خارج نموده که از باب خنک گردیدن جگر جماعت نسوان، خبر را ذکر نموده تا باشد عبرتی جهت خلق الله ذکور و راه حلی برا عزیزکان اناث گردد. چنانچه کارساز افتد، دعا فراموش نگردد.
قتل شوهر در بشکه اسید
یک زن بیوشیمیست لوس آنجلسی همسرش را کشته و در بشکه اسید انداخت.لاریسا و همکار سابق او در آزمایشگاه ، شوهر 45 ساله او را ربودند ، با ماده بیهوشی و سلاح بی هوش کننده او را از پا انداختند و بعد جسد بسته شده اش را در حالی که هنوز نفس می کشید از سر به داخل یک بشکه انداختند.
پس از آن ، لاریسا روی او اسید هیدروکلریک ریخت.......(بسه دیگه، ترسناک شد)

آمار نوشت:
11 بار کلمه بشکه در متن ادبی، هنری اینجانب تکرار گردیده( محض اطلاع جناب مدیر و جلوگیری از ایرادات آتی).
تقدیر:
 اینم برا خودم که زحمت کشیدم.




کلمات کلیدی :