سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده‏های من

ارسال‌کننده : حامد احسان بخش در : 86/10/29 1:8 عصر

راستش بیشتر ایده‏های من برمی‏گرده به وقتی که جوون بودم. الان با توجه به سردی هوای فکر کنم مخم یخ زده. در ضمن با توجه به نوع کاری که می‏کنم بیشتر ایده ها هم اینترنتی و مجازی می‏شه خود به خود.

1- یکی از ایده هایی که داشتم که خب متاسفانه اجرا نشد. اینکه می‏گم اجرا نشد تقصیره پارسی بلاگ بود نه من. یعنی به مشکل فنی برخورد. ایده ام این بود که یک وبلاگ رو از وسط به دو نصف تقسیم کرده بودم و قرار بود دو نفر با طرز فکر متفاوت به صورت همزمان در مورد یک موضوعی در وبلاگ بنویسند. بالطبع هر نصفه مخاطبین خودش رو داشت دیگه. نمونه‏ی نیمه سازش رو می تونید اینجا ببنید. اون بنر و مطالب فقط برای تست فنی وبلاگ از وبلاگهای دیگه کپی شده.

2- یکی از ایده هایی که در نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال دادم و البته در دوره ی نمایشگاه هم خوب استقبال شد، بزرگترین وبلاگ  گروهی جهان بود. وبلاگ هم‏نوشت. در همون چند روز نمایشگاه نزدیک به هفتصد کاربر عضوش شدن. می‏تونم ادعا کنم خیلی از مسئولین را هم من وبلاگ نویس کردم. البته از نوع لحظه‏ای. ولی خب بعدش مثل بقیه ایده ها نیمه کاره موند.

3- یه ایده‏ی دیگه ای هم که دادم در مورد یک سایت طراحی قالب ویژه وبلاگ نویسان مذهبی بود. رونما. اونم نصفه نیمه ولش کردم.

4- یه ایده‏ی غیر وبلاگی هم دادم راستی. یه بار قرار بود تو خونه کباب درست کنیم، بعد این اجاقی که زیر کباب بود خیلی آتشش کم بود. بنده ایده از خودم در کردم و شلنگ گاز را در آوردم و یه لوله‏ی مفتولی به سرش زدم و کبریت رو روشن کردم و بقیه‏ی ماجرا. ولی شما از این کارا نکنید که خیلی خطرناکه.




کلمات کلیدی :