سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اغاز به کار وبلاگ در سال جدید

ارسال‌کننده : حامد احسان بخش در : 87/1/16 7:52 عصر

سلام!
نظر به اینکه اولین یادداشتم را در سال 87 در این وبلاگ می‌نگارم، بر خود لازم می‌دانم سال جدید را به همه‌ی دوستان و همکاران تبریک عرض کنم؛ ضمنا سالی پرطراوت را برای همه‌ی عزیزان ارزو دارم. (چقدر از این سبک نوشتن بدم میاد!!)
ان شاالله که تعطیلات سه هفته‌ای وبلاگ دومین هم به همه‌تون خوش گذشته باشه. از امروز تا اخر سال دیگه از مرخصی (حتی به صورت ساعتی) خبری نیست. خصوصا اینکه سال نوآوری و شکوفایی هم اعلام شده و باید مدام وبلاگ رو شکوفا کنیم.
موضوعات این هفته را در بالای وبلاگ مشاهده ‌می‌کنید. اولین و شاید مهمترین موضوع، برادرم مسیح است. جنبشی که توسط دوست خوبم مهدی خان بهرامی (وبلاگ رنده!) راه اندازی شده. برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا سری بزنید. وبلاگ دومین هم از اولین دعوت شدگان هست. هر کدوم از نویسندگان که تمایل داشتن در این رابطه بنویسند، می تونند نامه‌ای به حضرت مسیح بنویسند و دوستانشون هم به این حرکت عظیم وبلاگی که به نظر من وظیفه همه بر و بچ وبلاگ نویس هست، دعوت کنند.
بقیه موضوعات هم که مشخصه.
برنامه‌ی این هفته هم به ترتیب به این صورت خواهد بود (دیگه من شنبه یه‌شنبه‌اش رو نمی‌نویسم): سوتک، رائد، م.روستایی، سایه، محمدهادی، زینب، فاطیما.
تذکر سال 87 که در صورت رعایت نکردن به شدت برخورد قانونی خواهد شد: خواهشمند است یادداشت‌ها حداکثر حداکثر حداکثر حداکثر 10 خط باشد.



کلمات کلیدی :