سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مسیح مهربانم!

ارسال‌کننده : در : 87/1/22 3:6 صبح

مسیحا ای پیامبر خدا، آمده بودم برای شکوه و شکایت از آن هایی که نه مریم مقدس را می شناسند و نه فرزند پاکش که دم مسیحاییش مرده را زنده می کرد. همان هایی که انجیل یوحنا را تحریف کرده و با استفاده از نام تو و اعتبار تو جهان را زیر سلطه ی خود گرفته اند و به فتنه می پردازند.

مسیح مهربانم، خوب می دانم که تو نیز عذاب می کشی وقتی آن هایی که دم از پیروی تو می زنند پاکی و مقدس بودن مادرت را زیر سئوال برده، و تو را به صلیب کشیده ای می خوانند که جان باخته ای تا آن ها آسوده و بی خیال دست به هر کاری بزنند و از جانب خدا و به واسطه ی تو بخشیده شوند.

خوب می دانم که تو نیز رنج می بری وقتی آن دروغ گویان مزدور به جنگ و کشتار مسلمانان و غارت کشورها می پردازند، و حتا به کودکان بی گناه رحم نمی کنند و آن ها را به خون می کشند.

خوب می دانم که برای تو نیز بسیار دردناک است وقتی پیروان دروغینت برادرت محمّد مصطفی، آن پیامبر صلح و دوستی، همان که تو خود بشارت آمدنش را داده بودی به تمسخر می کشند و حرمت رسول خدا را نگه نمی دارند، و ما که ادعای مسلمانیمان می شود تنها نظاره گریم.

مسیح مهربانم، بی شک تو پیامبر زنده ی خدایی که در عرش او جای داری، و پس از ظهور مهدی موعود(عج) به او ملحق خواهی شد و یار و یاور او خواهی بود. ما همه چشم به راه آن روزیم.

*اللهم عجل لولیک الفرج*

 




کلمات کلیدی :