سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حرف آخر هفته

ارسال‌کننده : در : 87/3/17 11:0 عصر

خب. یک هفته گذشت. از این‏که این مدت بنده رو تحمل کردید، همکاری کردید، مطلب نوشتید، کامنت گذاشتید، سر زدید متشکرم.

سعی کردم تنوعی ایجاد کنم. بنابر این دو مهمان داشتیم که از هردو اون‏ها یعنی خانم کوثر و آقای حسینی خیلی ممنونم.

اشکالاتی در کار من بود که خودم واقفم و امیدوارم که بتونم این قبیل موارد رو رفع کنم.

تنبلی باعث شد  برنامه ها رو دیر اعلام کنم و نویسنده‏ها به زحمت افتادند. کمی هم بی‏خبری در برنامه های برای همه بود و بابت همه این‏ها عذرخواهی می‏کنم.

بزرگترین اشکال کار من در یک مورد بود که حتما باید به اون اشاره کنم. من در ابتدای هفته برای تشکر از یکی از دوستان نوشتم که انشاالله در هفته جاری به عنوان نویسنده همکاری می‏کنند. ظاهرا اون لحظه تو ذهنم بود که حتما از مطالب ایشون استفاده کنیم.

اما متاسفانه این جمله از یادم رفت و در برنامه‏ریزی‏ها هم احساس کردم خوبه که این هفته رو استراحت کنند. مسئله دیر اعلام کردن برنامه ها هم که وجود داشت، بنابر این با اضافه شدن نظم و دقت و همچنین لطف ایشون،  اینطور  شد که تمام این مدت در حالت آماده‏باش به سر ببرند. لازمه که از این بابت از ایشون و همینطور از بقیه دوستان که به دلیل مشابه در انتظار موندند، جدا و با اوج شرمندگی، عذرخواهی کنم.

همچنین باید از حامد خان تشکر کنم به خاطر اینکه علیرغم واگذاری مدیریت، دائم در حال همکاری بودند و اطلاع رسانی به نویسنده‏ها و مسائل دیگه رو انجام می‏دادند.

در عین حال اجازه بدید از این‏که بعضی از دوستان به قوانین مطرح شده مثل کامنت گذاشتن همه نویسنده ها عمل نکردند، گله کنم. این قبیل موارد باید از طرف خود نویسنده‏ها رعایت بشه چون نتیجه این تلاش جمعی رو پُر بار تر می‏کنه.

برای مدیر بعدی آرزوی موفقیت می‏کنم. 




کلمات کلیدی :