سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در گوشی ....

ارسال‌کننده : سایه ساروی در : 87/4/1 3:47 عصر

یادم میاد از زمانی که یه ذره بودم ، تا حالا که چند ذره شدم!!!  همیشه نصیحت یه عزیزی تو گوشمه. میدونین چی بهمون میگفتن؟؟ 
همیشه می گفتند که، از تکبر دوری کنین و متواضع و فروتن باشید. اونچه که در ارتباط با دیگران برای کمک از دستتون بر میاد، براشون انجام بدید. از خودتون بگذرید و برای وقت دیگران بیش از وقت خودتون ارزش قائل بشید. عاشقانه اطرافیانتون رو دوست داشته باشید، تا حضورشون برای شما و حضورتون برای اونا، شادی بخش باشه.
و عزیز هم ردیفی بودند که درست همزمان، خلاف این رو به ما می گفتند....
 میگفتند، التکبر مع المتکبر ، عباده... می گفتن با متکبر ، با تکبر رفتار کنید. می گفتن، لطف رو بذارید در حد لطف باقی بمونه. لطف رو با الطاف بی حساب، برای خودتون، به چشم دیگران، تبدیل به وظیفه نکنید. و برای وقت دیگران تا جایی  ارزش قائل بشید که به وقت خودتون لطمه نخوره. و مثل معروفی رو میگفتند که: برای کسی بمیر که اقلا برای تو تب کند..
هرگز نتونستم در طول زندگی کم بارم، حرف عزیز دوم رو به درستی درک کنم. فکر می کردم خب، اگه کمکی از دستم بر بیاد، چه عیب داره که انجام بدم. نمیفهمیدم یعنی چه که لطف رو بذارید در حد لطف باقی بمونه و ....
و امروز یه نصیحت برا خودم دارم....

در گوشی
میشه تواضع داشت و متکبر رو متوجه رفتارش نمود...میشه دیگران رو بر خودت مقدم بداری و خودت رو نیز فراموش نکنی...میشه لطف در حق دیگران رو برا خودت وظیفه بدونی و این حس رو منتقل نکنی... میتونی عاشقانه دیگران رو دوست داشته باشی و تک و تنها هم از این حس لذت ببری و شاد باشی، حتی اگه دوستت نداشته باشند ... همین دیگه..

جناب احسان بخش و جناب فخری، هر دو بزرگوار به ما بگید که:
اگر یکی از دوستانتون مورد هجمه قرار بگیرند، خصوصا تخریب شخصیتی و شما هم آشنائی کامل با اون شخص داشته باشید و کذب مطلب رو بدونین، عکس العمل و وظیفه ی شما در قبال این هجمه، در برابر مهاجم چیه؟؟ 1-سکوت به این دلیل که ممکنه خودتونم خراب بشین...2-پاسخ....3-وعده دفاع و بعد هم الفرار...
؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عذر نوشت
بابت تاخیر من بی تقصیرم. دیر اومدم نت و تا اومدم نوشتم..جون هر کی دوستتونه گیر ندین..خب؟؟؟




کلمات کلیدی :