سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کار از ترک گذشته ...

ارسال‌کننده : سایه ساروی در : 87/7/16 12:19 صبح

کارش از ترک و مو برداشتن هم، گذشته... یه جورایی چندین هزار باره شکسته و بندش زدن و بهم وصلش کردن. برای چی؟؟؟ خب برای اینکه هر کی بهش رسید فکر کرد میتونه محکش بزنه و .... یه تلنگر بهش زد. دشمنها که جای خود، حتی دوستان نیز از تلنگرا بی نصیبش نذاشتن.
اینا باز جای خود، حتی متولیانش ، همونا که سنگش رو به سینه میزدند هم نتونستن خوب محافظتش کنن. . . . افتاد ؟؟؟؟!!!! .... یه چرخ تو وبلاگستان بزنین؟ از وبلاگ 15 ساله ها گرفته تا اساتید دانشگاه و مهندس ها و دکترها، با انصاف ها و بی انصاف ها، کارشناس ها و غیر کارشناس ها ، همه و همه در موردش کارشناسی میکنن و تو وباشون مشغول واکاوی این چینی ترک خورده که نچ .... این چینی شکسته هستند. 
سیاست ترک خورده ی ایران سالهاست که مورد بی مهری قرار گرفته. هم از جانب دوستان و هم دشمنان. هر کسی از راه میرسه به خودش اجازه میده در خصوص مسائل خرد و کلان سیاست  اظهار نظر کنه. و بعد هم تلنگری و در نهایت ذبحی... اونم از نوع ذبح شرعی و کاملا کاملا شرعی !!!
نمیگم اظهار نظر ایراد داره، اما اظهار نظر حق بجانانه ( چه کلمه ای !!) و بی پایه و اساس فقط لطمه به ماهیت وجودی این بی خانمان شکست خورده می زنه. اظهار نظر در خصوص شخصیت های خرد و کلان جامعه. از رییس جمهور گرفته تا مدیریت های خرد جامعه....
آقا گناه داره این شکسته ی بی پناه. کمتر آزارش بدین. دیگه جایی برای بند زدن به دیواره اش باقی نمونده...
یحتمل طولانی شد و ...




کلمات کلیدی :