سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تجربیات ناب از دنیای وبلاگ نویسی

ارسال‌کننده : حامد احسان بخش در : 87/7/19 7:5 عصر

خدا را شکر، فکر میکنم دومین در هفته اول آغاز به کار خودش، بازگشت مقتدرانه و کولاکانه ای! داشت تا جایی که اگه اشتباه نکنم بازدید برخی روزها به بیش از 300 نفر در روز هم رسید. لازمه که از همه دوستان نویسنده و خواننده و خورنده و پزنده و اینا تشکر کنم!
با توجه به اینکه قرار بود کوتاه بنویسیم سریع برم سر اصل مطلب. قبل از اعلام موضوع باید اعلام کنم که موضوع این هفته وبلاگ درون دومینی! هست و شاید چندان برای مخاطبان دیگه جذابیت نداشته باشه و شایدم داشته باشه.
از بین نویسندگان بزرگوار دومین از تجربه 2 ساله وبلاگ نویسی داریم تا 8-7 ساله. (جناب فضل تحویل بگیرند)
کم کمش در حال حاضر در این وبلاگ 4 نفر از اساتید حرفه ای وبلاگ نویسی هست. نیاز به معرفی که نیست؟ هست؟ نه نیست. چون اگه بگم لو شخصیت مجازیشون تبدیل می شه به شخصیت حقیقی!
این هفته قراره هر یک از دوستان، یک یا چند مورد از تجربیات وبلاگی که در مدت زمان حضورشون در این عرصه کسب کرده اند رو بنویسند. این تجربیات می تونه از مسائل فنی مثل نیم فاصله تا تعداد عکس در هر پست یا مثلا استفاده از سایتهای کمک وبلاگی!! باشه تا مسائل محتوایی مثل چطور نویسی و نکات نویسندگی و یا حتی خاطرات بامزه یا غمگینانه و طرز کامنت گذاشتن و استفاده از اسمایلی و از این جور موارد. خلاصه در نوشتن هر جور تجربه ای آزادی کامل وجود داره.

نکته ی خیلی مهم:
طبیعیه که با برخی از مطالب دوستان موافق نباشیم و به نظرمون غیر منطقی بیاد. از همین تریبون! رسما اعلام می کنم اگر کسی با مطالب مخالف باشه و تو کامنت ها اعلام نکنه و بعد در مطالب خودش از این تجربه استفاده نکنه دیگه عصبانی می شم و اینا!
برای مثال اگه کوثر خانم در مورد نیم فاصله صحبت می کنند و من به چنین چیزی اعتقادی ندارم باید بیام و دلایل و نظراتم رو مطرح کنم.یا لااقل اعلام کنم که من از این قرطی بازیا خوشم نمیاد! کوثر خانم هم طبیعتا دلایل و توضیحات خودشون رو بیارن. اگه قانع شدم که خب از این به بعد باید به این موضوع پایبند باشم اما در صورتی که قانع نشدم می تونم در یادداشت هام به این مورد عمل نکنم. البته در صورتی که هیچ عکس العملی هم نسبت به یادداشت کوثر خانم نشون ندم نشونه ی تایید و عمل به تجربه ایشون خواهد بود. اینم بگم تنها کسی حق داره که از به اون تجربه عمل نکنه که قبول نکرده باشه. یعنی اگه من در مورد تجربه کوثر خانم قانع نشم، فقط من می تونم عمل نکنم و مثلا رائد باید حتما عمل کنه. خلاصه از ما گفتن بود.

برنامه هفته:
شنبه: سایه
یک شنبه: رائد
دوشنبه: مهندس فخری (امیدوارم با توجه به تجربه شون ما را مستفیض کنند. اسمایلی هندونه)
سه شنبه: مهمان هفته
چهارشنبه: فاطیما
پنج شنبه: شیخ الفقها و الوبلاگ نویسون محمدهادی فضل الله نژاد معروف به پدر بزرگ وبلاگ نویسان!
جمعه: کوثر
مطابق معمول سر من و زینب هم بی کلاه موند که خب با توجه به اینکه تجربه وبلاگیمون از بقیه دوستان کمتر هست ترجیح می دیم از تجربیات دیگران استفاده کنیم و برای هفته های اینده ما هم برای خودمون نظریه پرداز بشیم.



کلمات کلیدی :