سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خب شیرن دیگه

ارسال‌کننده : سایه ساروی در : 88/1/22 4:34 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم. یه فوت به چپ و یه فوت به راست.. جل الخالق.
من نمیدونم این دخترا چرا انقده زور میگن و غر و غر میکنن.
خب بابا شیرن دیگه !!!  نه بابا ! پاکتی چیه؟
من یه ذره بودم و این رو شنیدم. همیشه هم با همه جنگیدیم که بگیم : نخیرشم. دخترا شیرن. اصلا نمیدونم ریشه این از کجا اومده. یه مثله؟ یه جوکه؟ یه واقعیته؟ نمیدونم. فقط میدونم که خب شیرن دیگه. . . چرا هی جدل میکنین و میگین نه! گوش کنین تا براتون بگم.

دخترای گل جواب بدن...
* خدا وکیلی کدوم شما دل شیر داره که با سرعت 120 تو اتوبان بره و اگه مزاحمی هم سد راهتون شد ، آینه به آینه بکنین و چنان خدمتش برسین که دیگه تا عمر داره از این کارای بد بد نکنه؟ حتی به قیمت چپ کردن ماشینم که شده باید روی طرف رو کم کنین!! خصوصا اگه راننده از جنس مخالف باشه و حالگیری واجب. هان؟ بگین دیگه ؟ خب اینجا معلوم شد که اونا شیرن.

* یا مثلا یه دختر نشون من بدین که جرات بکنه و بدون گواهینامه رانندگی کنه اونم از 15 سالگی و تازه انقده شیر باشه که اگه به هر کجا هم زد ، مرد و مردونه جانشینی باباش رو جای خودش قبول کنه و بگه من پشت فرمون نبودم .

* یا مثلا شما دخترای  درس خون. خجالتم نمیکشین که هی ظرفیتهای دانشگاهها رو پر میکنین و به هیچ دردی هم نمیخورین. به جاش این شیر پسرا ، همه گونه مسئولیتی بعهده دارن.... توضیحش بی خیال. فکر کنین آسونه؛از متراژ خیابونای محل گرفته تا ..... آخرشم خب این شما دخترایین که ظرفیتها رو پر کردین و نذاشتین این طفلونکیا درس بخونن. اما باز هم ...چی؟ اونا شیرن.

* تازشم انقده شیرن که وقتی نمیتونن حرفشون رو به کرسی بشونن همچین با کله میرن تو صورت طرف که ... اوخ اوخ ... خدا وکیلی کدوم یکی از شما دخترا از این هنرا دارن؟ هان؟

بازم بگم؟؟ قبول کردین که پسرا شیرن و تازشم بقول یه دوستی همون مثل شمشیر سخت اما شکننده و مثل برج میلاد ابهت شیر مانندشون!!  از دور زهره شیر رو هم آب میکنه..
شما دختر خانوما چی هستین؟ مثل ابریشم ظریف و مقاوم . ظاهرتون همه فکر میکنن چقدر ظریفه اما خب ...

بی خیال بابا .....
همون ابریشم باشید و محکم و مقاوم و شیر بودن و شمشیر بودن و سخت شدن و اما شکنندگی رو بذارید حق مسلم پسرا بمونه.




کلمات کلیدی :