سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حامد نفتی و هفت کچلون

ارسال‌کننده : حامد احسان بخش در : 88/2/15 11:44 صبح

من هر کدام از این شکلک‌ها را عضو یک خانواده می‌دانم. یعنی تصورم این است که این‌ها مثلا 30 تا برادر هستند که هر کدامشان یک اخلاق خاص دارند. 30 برادر کله کچل! البته به جز آن یکی که دو تا شاخه مو دارد و در حال کندن همان دو تا شاخه است. آدم یاد سفید برفی و هفت کوتوله می‌افتد که هر کدام یک اسم و یا به عبارت بهتر یک اخلاق خاص داشتند. دکتر، خنگول، شنگول، اخمو، کم‌رو، عطسئو و خوابالو.

راست می‌گویند که می‌شود صداقت را در چشم‌های هر کس دید. چشم‌ها دروغ نمی‌گویند. جان من یک دقیقه به چشم‌های این کچل‌های دوست داشتنی نگاه کنید. صداقت و معصومیت از سر و روی‌شان می‌بارد. نه؟ مثلا به همین کچل شماره یک که نیشش را باز کرده بنگاهید. چشمانش دو نقطه‌ی ریز بیشتر نیست. اما شیطنت و خوشمزگی از همان دو چشم ریز می‌بارد.

همین صداقت‌شان است که ما را مجبور می‌کند پشت سرشان پنهان شویم. خنده‌ی از ته دل آن یکی را ببینید. در چند ماه اخیر، کدام از شما این‌چنین، خنده‌ا‌ی از ته دل داشته‌اید؟ این در حالی است که حداقل برای یکبار هم که شده این شکلک را استفاده کرده‌اید.

بعد‏التحریر:

این صداقت و معصومیت فقط مخصوص شکلک‏های یاهومسنجر است و بس. نه جی‏میل شکلک‏هایش معصومند و نه هیچ‏جای دیگر. مثلا چند شکلک پارسی بلاگ را ببینید تا متوجه شوید چشم‏هایشان صداقت دارند یا نه.

 




کلمات کلیدی :