سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ازدواج با طعم وبلاگ

ارسال‌کننده : در : 87/7/23 1:10 صبح

وبلاگ جزئی از زندگی من (+) و صادق (+) بود. بعد از اینکه ازدواج هم کردیم نه تنها این جز کمرنگ نشد که انگار یه موتور شتاب دهنده بهش وصل کردند و روز به روز داره قویتر میشه!
الان با خودمون فکر می کنیم که اگه هر دومون وبلاگ نویس نبودیم چقدر سخت میشد. یعنی اصلاً می شد؟!
ما تجربه قبل از ازدواج و حین ازدواج وبلاگی داریم اما هیچ کدومشون به اندازه تجارب بعد از ازدواج مون نیستن. وبلاگ روز به روز در زندگی ما داره پررنگ تر میشه. الان با خودمون می گیم که اگه همین تجربه رو حین ازدواج داشتیم، می تونستیم کارهای وبلاگی بیشتری روز عروسیمون انجام بدیم و در اون صورت ازدواج ما فقط رنگ و بوی دنیای حقیقی رو نداشت و زندگی مجازی مون رو هم می تونستیم قاطیش کنیم.
بگذریم! از ما که گذشت، ما دیگه باید چشم به آینده داشته باشیم. اما شما حواستون باشه که موقع ازدواج حتماً حتماً جشن تون رو با حضور دوستان مجازی تون برگزار کنید. چون اونا صادقترین و بی نقاب ترین دوستانی هستند که دارید. شما هم حتماً ازدواج وبلاگی خواهید داشت دیگه؟! مگه غیر از اینه؟

                                                      

 سیده حدیثه حسینی پور - وبلاگ چشم غمگین

 

بعدالتحریر:
جا دارد که از طرف مدریت وبلاگ دومین و تمامی نویسنده ها و کلا برو بچه های اینجا ، انتخاب به جای وبلاگ خانم حسینی پور را بعنوان یکی از وبلاگ های برتر بانوان به ایشان و همسر بزرگوارشان تبریک بگوییم.


موفق باشید.
محمد حامد احسان بخش




کلمات کلیدی :