• وبلاگ : طعم شيرين دو دقيقه
  • يادداشت : حريم چتها
  • نظرات : 1 خصوصي ، 21 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    1- به نظر من پست قبلي هم يه پست کامل و به درد‌بخور بود و شايد همون پست به اندازه‌ي کافي رساننده‌ي نظر نويسنده بود. اونم کاملا پست‌مدرن!
    پاسخ

    ممنون از (به نظر شما) خب :دي
    به نظر من پست اولي هم خيلي خوب بود و تنظيم شده هم بود :) / در مورد پست دوم هم نکته اي که سوتک اشاره کرده جالبه / من در مورد اين تعريف رسانه سوادي ندارم / ار بحث استفاده ميکنم/ اما در مورد خود چت دليلي که روابط تو چت متفاوته خيلي زيادن / در واقع شايد همون عقده هايي که من گفتم موثر باشه و تابوهاي احتماعي و ديني / از طرفي انسان تو يک محيط مجازيه و از واکنش هاي طرف ديگه ترسي نداره / مي تونه به راحتي از اين محيط و شخصيت مجازيش جدا بشه و بره و ناپديد بشه / از طرفي در چت تاثير جنس مخالف خيلي کمتره تا صحبت رو در رو / و ... /
    در ضمن من يه بيماري هم دارم محمد حامدمي دونه /در خواست کمک فراوان :)
    پاسخ

    ممنون به نظر شما.... در خصوص چت که من دقيقا بنوعي ادامه بحث شما در خصوص نت رو پي گرفتم. درسته. فرمايشتون رو قبولمه. اما اون قسمت رو قبول ندارم. ((از طرفي در چت تاثير جنس مخالف خيلي کمتره تا صحبت رو در رو / و ... / )) نميتونم قبول کنم تاثيرش کمتر باشه. . . خودشون به داد برسن خب جناب مدير !!!!
    + حامد 

    صداش رو در نياريد

    دکترا گفتن تو هر کامنت يا پستم اسم اسماعيل رو حتما بنويسم

    سرطان کمبود محبت داره

    پاسخ

    آها .... از اون نظر... چشم صداش رو در نميارم. ايشونم لطفا اين رو نخونند.
    سايه خانوم جون! اتفاقا موافقم، ولي شرمنده، اگه تا جمعه صبر كنيد، ميام برا بحث!
    پاسخ

    اي کاش براي تعريف يک جمله اي از رسانه وقت داشتيد ولي با اين حال من مختصر نظر خودمو ميگم. چت يک ابزار رسانه است. يک قالب رسانه است که فرهنگش در کشور ما جا نيفتاده و به خاطر همين اين پست رو بهش اشاره کردم.تعريف مک لوهان اينه که رسانه پيام است اين تعريف رو خيليا بهش استناد ميکنند . چطور چت رسانه نيست در حالي که افکار و عقايد دو يا چند انسان در محيط اون منتشر مي شه و به بحث و تبادل نظر پرداخته مي شه. اگه يک روزنامه يا مجله يا حتي راديو تلويزيون يک طرف پيام ها رو منعکس مي کنند، چت همين فعاليت رو به صورت دو سويه انجام ميده اين همون تعريف دقيق رسانه است

    سلام!
    اجازه؟! ما قبول نداريم!
    چت را به عنوان رسانه قبول نداريم!!!
    حالا شايد بتونيم يه جوري مسنجر رو بعنوان رسانه قبول كنيم اما چت نعععع!!!

    پاسخ

    سلام. چي رو؟ آهان ... بدم نمياد در اين مورد اظهار نظر کنيم ولي خب بايد ديد تعريف تو از رسانه چيه تا بعد با توجه به تعريفي که از رسانه ارائه مي دي در مورد رسانه بودن يا نبودن چت بحث کنيم
    + حامد 

    فكر مي‏كنم خلاف يادداشت قبلي تون که چندان خوب تنظيم نشده بود و گيج کننده و شايد نامفهوم بود در اين پست جبران مافات کرده بوديد و در عين کوتاه بودن به موارد جالب و خوبي اشاره کرديد.

    چت محيطي رو بوجود آورده که انسانها در برخورد اول بعضا با طرف مقابل حتي از خواهر و برادر واقعي خودشون نيز نزديک تر مي شن.

    مگه نه اسماعيل؟

    پاسخ

    در يادداشت اول قصد نشان دادن فراواني نظرها در خصوص چت بود و خب بسيار مفصلتر از اين حرف ها بود. منتهي بخاطر محدوديت وقت در پستهاي دومين هي کوتاه و کوتاهترش نمودم که... اين شد ديگه... خب اين متن گيج کننده و تنظيم نشده ازش در امد بيرون. . . بله. استنادتان درسته... آقا اسماعيل؟؟
     <      1   2