سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اردوی طهورا

ارسال‌کننده : سیدمحـمـدرضـافـخـری در : 86/5/25 11:36 صبح

بنام خدا
به همت دوستان دفتر توسعه وبلاگ دینی، اردوئی 4 روزه تخصصی ویژه خانمهای وبلاگ نویس تدارک دیده شد:

طهورا

اردوی طهورا، همایشهای تخصصی مسائل زنان، ویژه بانوان وبلاگ نویس
(لینکهای اردو : اردوی طهورا ، اختتامیه ، گزارش تصویری 1 ، گزارش تصویری 2 ، گزارش تصویری حاشیه ها)

از حدود اوایل فروردین ماه جاری، کارهای این اردو کلید خورد و خصوصاً یکماه اخیر شاهد تلاشهای شبانه روزی دست اندرکاران اردو بودیم.
واقعیت این است که در فضای فعلی جامعه، فعالیتهای فرهنگی ویژه خانمها  نسبت به آقایان کمتر است واین در حالی است که بانوان بیشتر در معرض انواع آسیبها هستند.
حسن نیت و اعتماد دفتر امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری به دفتر توسعه وبلاگ دینی حمایت از این اردو، زمینه ساز بروز یک اتفاق مهم و بی بدیل در فضای فرهنگی کشور شد که به خواست خدا، میوه های شیرین آن در نوشته های غنی و پرمحتوای شرکت کنندگان در اردو و فعالیتهای موثر فرهنگی در عرصه اینترنت چیده خواهد شد.
از همه دست اندرکاران خصوصاً آقایان فضل الله نژاد ، نجمی، احسان بخش، اجرائی، بهرامی، محمودی، مجاهد و خانمها فضل الله نژاد ،(گل دختر)، (کوثرفرجی، (شهیده (پیاده تا عرش) تشکر میکنم و سپاس ویژه هم دارم از سرکارخانم نقوی و سرکار خانم(زنده یاد)  که از طرف دفتر امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری در همه مراحل اردو مشاور، یار و همکار دفتر توسعه وبلاگ دینی بودند.
مطمئنم روح عزیز از دست رفته مان مرحوم حسن نظری هم با زحمات خالصانه مادر بزرگوارشان، از برکات معنوی این تلاشهای والا بهره می گیرد. یادم افتاد که در اردوی مشهد که به اتفاق سرکار خانم نقوی و آقای نظری پدر و مادر مرحوم حسن، حضور داشتیم پدر ایشان گفتند که پس از شروع اردوی مشهد، حسن به خواب یکی از دوستانش در تهران آمده و گفته که :
من و پدر و مادرم و دوستانم به مشهد رفته ایم. تو چرا نیامده ای؟ ...
امید که خداوند کریم، زحمات همه برگزارکنندگان و شرکت کنندگان اردوی طهورا را بپذیرد و پس اندازی باشد برای روز مبادای آخرت.

یا علی مدد




کلمات کلیدی :