سفارش تبلیغ
صبا ویژن

الفبای وبلاگ ننویسی

ارسال‌کننده : حامد احسان بخش در : 86/6/15 1:52 عصر

از کسی که اصطلاحاً وبلاگ زده شده چه انتظاری باید داشت که بشینه و طنز بنویسه؟
خودم در زمینه طنز هیچ تخصص و حتی استعدادی ندارم ولی عاشق طنز های ابراهیم نبوی از نوع سیدش، حسین شریعتمداری از نوع کیهانیش و ناصر خالدیان از نوع نقطه ته خطیش هستم.
و اما امروز چی بنویسم؟؟؟
آهان، از همون بازی الفبای وبلاگ نویسی می نویسم.
وبلاگ سیب زمینی ما رو برای بازی الفبای وبلاگ نویسی دعوت کرده. من فقط و فقط به خاطر اعتبار بین المللی این وبلاگ و اینکه جلوی خوانندگانش شرمنده نشه این دعوت را قبول کردم؛ وگرنه چه کسی است که نداند که من چقدر سرم شلوغه و اصلا از این لوس بازی ها هم خوشم نمیاد.

1- اگه واسه دوست دخترت وبلاگ می نویسی همون بهتر که تو چت واسش لاو بترکونی. وبلاگ که جای لاو ترکوندن نیست،اونم با جفنگیاتی که حال دختر مردمو به هم می‏زنی.هر وبلاگی می ری توش شعرای آبکی و قلب و نمیدونم غروب و ایناست. بی خیال بابا.
2- اینقدر عکس یانگوم نذار تو وبلاگت. لااقل یه مقدار از خودت خلاقیت نشون بده و برو تو برنامه پاینت یا فتوشاپ و با قلمو یه سبیل براش بکش و بذار تو وبلاگ.
3- خجالت بکش با این پیام هایی که هنگام ورود به وبلاگت میذاری. زشته به خدا. می ری تو وبلاگ می بینی زد سلام عزیزم. اینتر می کنی باز میاد آمدی جانم به قربانت. باز اینتر می زنی میاد منتظرت بودم خیلی خوش اومدی. باز اینتر می زنی میاد نظر یادت نده. ای مرض و نظر یادت نره، ای کاش همون با پیام دوم جونت به قربونم می رفت و اینقدر ادامه نمی دادی. آخرش که میخوای وبلاگ پرمحتوای ایشون رو ببندی میاد که عزیزم بازم برگرد و منتظرتم و از این حرفهای الکی.
4- خدائیش فکر می کنی خدای طنزی که یه مشت جک بی نمک و مسخره رو کپی می کنی تو وبلاگت؟ هنر کردی؟ ننویس داداش من، اینترنت که تعطیل نمی شه اگه ننویسی. چهار تا طنز  خوب را هم خراب کردن این وبلاگا. اگه واژه طنز را در گوگل سرچ کنیدبه جای اینکه چند تا وبلاگ و سایت پر محتوای طنز  بیاد همش این وبلاگهای در پیت که جک و اس ام اس از سر و کولش بالا میره ،میاد.
5- این آهنگ هایی که میذاری توی وبلاگت یه لطفی بکن یه جاش این پلیر رو بذار که بتونیم قطعش کنیم. می ری تو وبلاگ فقط سه ساعت باید بگردی دنبال جایی که بشه آهنگش رو قطع کنی ولی خب بازم پیداش نمی کنی.

کسانی که برای این بازی دعوت می کنم : سلام بچه ها ، نی نی ما ، فاطمه زهرا کوچولو ،پارمیدا کوچولو، ماه تی تی  

افاضات التهیه:
لطفا از وبلاگ نویسا عاجزانه خواهش می کنم دیگه من رو توی این بازی دعوت نکنند. میدونم دوست دارید لینک وبلاگ ما به عنوان یک افتخار در وبلاگتون قرار بگیره ولی خب شرمنده دیگه؛ ان شاالله واسه بازی های بعد .
انتقاد شده که کیفیت مطالبم به شدت اومده پائین. خب خودم میدونم اینکه گفتن نداشت.




کلمات کلیدی :