سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شما بگید آیا من (فاطیمای 14 ساله) تفریح دارم ؟ 2

ارسال‌کننده : در : 86/9/16 9:53 صبح

من دوست دارم دو چرخه سواری کنم اما کجا اینکارو بکنم؟
من دوست دارم برم کلاس های ورزشی . کی برم؟
من دوست دارم برم  پارک .کدوم پارک برم که بتونم راحت باشم
گاهی دوست دارم تو هوای آزاد قدم بزنم . کجا اینکارو بکنم؟
گاهی دوست دارم درسهامو تو هوای آزاد و مثلا زیر یه درخت بخونم   . کجا میتونم اینکارو بکنم؟
میدونم الان میگین که خودت عرضه نداری  تنها بری  نگو که نمیشه.
اما آیا من تنهایی میتونم برم سوار ماشین بشم و برم خودمو به یه پارک مخصوص خانمها که فکر کنم تو شهرمون  فقط یکی باشه (اونم از ما دوره )برسونم و بعد بشینم درس بخونم و... یا ورزش کنم ؟ هفته ای چند بار میتونم اینکارو بکنم؟ مامانم هم شاغله ها اون که وقت نمیکنه .
بنظر شما خیابونها امنه که من تنهایی برم؟(اتوبوس و وسایل نقلیه عمومی به اندازه کافی هست؟ که ما بچه ها و نوجوونها با خیال راحت ازش استفاده کنیم؟)
وقتی از مدرسه تعطیل میشیم سر تمام کوچه ها انواع و اقسام پسرها وایسادن تا به دخترها متلک بگن و یا پشت سرشون را بیفتن و سربسرشون بذارن (من با سرویس میرم و میام ولی این منظره هارو میبینم )اونوقت راحت میشه رفت خیابون؟کسی هست وقتی یکی اذیتم میکنه و متلک میگه و یا دنبالم راه افتاده به من کمک کنه؟شاید تو شهرهای شما امنیت بیشتر باشه اینجا که نیست .
تو پارکهای معمولی امنیت هست که من برم؟
با این ترافیک اصلا من میتونم هر وقت دلم خواست برم و بر گردم ؟(کلی وقتم تو ترافیک از بین میره ؛ مگه شبانه روز چند ساعته؟)
من نمیدونم الان  که تفریح دارم یا نه ؟
 

شما بگین آیا من تفریح دارم؟






کلمات کلیدی :