سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حرف دل

ارسال‌کننده : حامد احسان بخش در : 86/9/19 9:59 عصر

حرف دل:

من حرف دل نزدم؟؟؟ مگه کوری؟مگه اون همه حرف دل یکشنبه ننوشتم؟ واقعا نمی‏بینید؟؟ بابا انصافتون رو شکر!!
آقا رائد آهنگ غمگین می‏خواستی؟؟ خب گوش کن دیگه. وبلاگ رو ببین، غمگین نیست؟ اشکت در اومد؟؟ حال کردی جان حامد؟؟

فلانی، خیلی بدبختیما
یادمه یه زمانی توی چت از این چیزا می‏نوشتی و من مسخره‏ات می‏کردم:
خددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددا
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــع
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
دااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد

می‏گفتی اینا داد و فریادمه. منم مسخره‏ات می‏کردم. یادته؟

می‏بینی کارم به کجا رسیده. آرزو به دلم مونده یه داد کوچولو بکشم.
آخه این چه دنیای مسخره‏ای هست که نمی‏تونی توش داد بزنی.
تابستونی چند کیلومتر ساحل دریا رو راه رفتم تا بتونم داد بزنم ولی نمی‏شد. داد نزده همه دیونه‏وار نگات می‏کردن، دیگه وای به حال اینکه داد هم می‏خواستی بزنی.
بالای کوه، تو خونه، تو خیابون، تو پارک...
حرف دل بخوره تو سر من با این موضوع انتخاب کردنم.
حالا راحت شدید؟

آخرش:
چیه؟؟ مگه من دلم پیام خصوصی نمی‏خواد؟؟؟ یوزر و پسورد وبلاگ از این لحظه عوض می‏شه.




کلمات کلیدی :