سفارش تبلیغ
صبا ویژن

من همانم...

ارسال‌کننده : در : 86/9/29 12:0 صبح

من کیستم؟من همانم...
من همانم که هزاران هزار از من مملو از نفت از کشورهای عربی صادر میشود و خیک بی غیرتها را پر از دلارهای کثیف میکند .
من همانم که قیمتم هر روز نسبت به روز قبل بیشتر میشود ، تا به حال بورس قیمت  مرا دیده ای؟مردان و زنانی که بال بال می زنند و با ایما و اشاره قیمت مرا بالا و پایین میبرند.
من همانم که پیش از سهمیه بندی سوخت به علت مصرف بیش از اندازه مردم از بنزینهای خارجی پر میشد و با قیمتهای گزاف وارد تا آن بچه پولدار بالاشهری داشته باشد پاترول پر مصرفش را مالامال کند و جلو ناموس مردم ترمز بگیرد.
من همانم که تمام مردم مظلوم فلسطین آرزوی داشتنم را دارند  اما صهیونیستهای قلدر مرزها را کنترل میکنند که مبادا یکی از من به دست فلسطینی ها برسد و آن بیچاره ها مجبورند خاروخاشاک آتش بزنند تا گرم شوند. چه نوزادهایی که با آب سرد شسته میشوند و سینه پهلو میکنند.
من همانم که به خاطر به دست آوردن من یانکی ها به عراق حمله کردند و مردم را زیر چکمه های خونی شان له کردند.
آری من بشکه ام ، بشکه ای  که میتوانم از نفت یا بنزین و امثالهم پر شود. البته گاهی هم از چیزهای دیگر پر میشوم  و همان میشوم که مملو از مواد سمی رآکتورهای اسراییلی خالی میشوم در رودخانه باریک فلسطینی .
من همانم...




کلمات کلیدی :