سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کتاب تاثیر گذار

ارسال‌کننده : در : 87/9/14 12:55 صبح

بعد از یک هفته خرابی کامپیوتر، بالاخره امروز کمی حالش اومد سر جاش .و قرار بود که من  فردا سری به دنیای مجازی بزنم. اما خیلی شانسی و چون خوابم نمیبرد امشب اومدم تا مطالب 2 مینی ها را بخونم . ولی با دیدن اسمم برای مطلب پنج شنبه مقداری دود از سر مبارک بر هوا رفت!!!

هیچی دیگه باید مینوشتم تا جناب مدیر عصبانی نشده اند.

نکته با اهمیت : شما خیلی شانس اوردید که من شانسی به دومین اومدم وگرنه از قلم زیبای من بی نصیب میموندید.

و اما کتاب تاثیر گذار:

راستش اگه بخوام کتاب تاثیر گذاری رو بهتون معرفی کنم اسم واقعیم فاش میشه پس میرم سراغ کتاب دیگه ای.

پدر بنده کتابخونه ای کوچک ولی پر از کتاب های ارزشمندی دارند که من هم هروقت دلم میگیره به اونجا پناه میبرم و کتابهایی را از روی جلد یا اسم انتخاب میکنم و میخونم یکی از کتابهایی که هم زیبا و دلنشین بود و هم به دانشم افزود کتاب یکصد داستان ،پانصد موضوع  است ،که شامل موضوعات مختلفی در تمام زمینه هاست و داستانهای کوتاه و جذابی را بیان میکند. من تابحال 3 جلد از این کتاب 541 صفحه ای را خوانده ام و لذت یرده ام بطوری که وقتی وارد فضای کتاب و داستانهاش میشوم زمان و مکان را فراموش میکنم و تا بیش نصف آن را در همان مرحله اول میخوانم و چیزهای زیادی از ان یاد گرفته ام.

آهان یعنی باید داستانهاشو تعریف کنم تا ببینید که چه تاثیری گذاشته؟؟؟

من فقط میگم،خودتون برید اون کتاب رو گیر بیارید بخونید تا تاثیرشو هم درک کنید.

 

ببخشید دیگه خیلی فی البداهه و هولکی بود.

                                                                                                                یا علی




کلمات کلیدی :