سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یکی از ماندگارترین ها

ارسال‌کننده : در : 87/12/29 12:26 صبح

نمیدونم چرا از اول هفته ، هرچی بیشتر به موضوع فکر میکنم کمتر به نتیجه میرسم.

کاش ماندگار ترین روز یا دوست داشتنی ترین روز موضوع اخرین هفته در سال 1387 میشد ،اونطوری مطالب بیشتری میشد پیدا کرد. پس با اجازه اکثریت من با موضوع ماندگار ترین روز شروع میکنم.

یادتونه خاطره کربلا رفتن و پشت مرز موندنم رو یکبار تعریف کردم؟(یادتون نیست؟ مشکل خودتونه)

من کربلا نرفتم و اون سفر (جز حکمتش)چیزی جز خستگی و دل شکستن واسه هیچکس نداشت، ولی برای من بغیر از اینها یه چیز با مزه دیگه هم داشت.

اون موقع ،ما تو کردستان بودیم و یه کاروان دیگه توی مهران پشت راه مونده بودن.

یکی از توی اون کاروان بود که توی این سفر سرنوشت ما بهم گره خورد.

نــــــــــــــــــــــــــــــه ، پسر نبود که ؛

دختری بود ،که یه اشنایی 5 دقیقه ای از قبل داشتیم ، اما تماس من به اون باعث شد اشنایی 1 ساله ای داشته باشیم که انشالله که به 50 سال هم میرسه.

واسم خیلی عجیب و با مزه بود،‏ تنها چیزی که اصلا فکرشو نمیکردم برام اتفاق افتاد. حتی فکر دوست شدن با چنین ادمی هم واسم غیر تصور بود ،اخه  گاهی با هم اختلافاتی داریم و خلاصه خیلی دور از ذهن بود. ولی الان همدیگه رو خیلی دوست داریم و همیشه ،همه جا به کمک هم میریم.

بارها بهش گفتم اون سفر اگه چه به مقصد ختم نشد ولی به پیدا کردن یه دوست خوب ختم شد.

حالا چشممنون نکنید و فردا با هم دعوا و گیس و گیس کشی کنیم!!!!!

این یکی از روزهایی بود که هیچ وقت فراموشش نمیکنم.

راستی عید پس فرداتون هم خیلی خیلی مبارک باشه. انشالله که سال پر از خیر و برکت و رحمتی داشته باشید و توی این سال به همه ارزوهای خوبتون برسید

                                                                             انشالله

هر کجای این زمین پهناور که بودید ما رو هم دعا کنید.

                                                                     یا علی                       




کلمات کلیدی :