سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خبر جدید !!

ارسال‌کننده : حامد احسان بخش در : 87/3/4 12:12 صبح

مژده به کودتا گران انقلابات  مخملی، در اقصی نقاط وبلاگستان، علی الخصوص کودتا گران دو مینی !!
به دلیل کهولت سن و نزدیک شدن به سن بازنشستگی  و  برای تشویق قشر  جوان و نوجوان و به دلیل  دانشگاه و سفر و غیره و ذلک  و  اینا و  اونا ، تصمیم گرفتیم که چند صباحی میدان را به جوونها واگذار نموده تا ببینیم در این میدان چند مَرده حلاجند؟؟
از این رو ، مدیریت را برای یک دوره ، به تعداد نویسنده ها، هر هفته به طور ارثی به یک نویسنده واگذار می نماییم.
از اونجایی که سایه خانم برای وبلاگ زحمت زیاد کشیده اند، البته  نمی دونم وبلاگ به گردن ایشون حق داره یا ایشون به گردن وبلاگ، اولین مدیر هفته، خانم سایه بوده و مدیریت هفته ی بعد دو مین رو، ایشون بر عهده می گیرند.
برنامه ی جدید دو مین برای یک دوره به شرح زیر تغییر میکنه.
1- هر هفته یک مدیر، گردش کار وبلاگ رو بر طبق معرفی از قبل، بر دست گرفته و در طول اون یک هفته، انشاءالله تمامی نویسنده گان با مدیر جدید همکاری می نمایند.
2- مدیر هفته، موضوعات را تعیین نموده و می تواند هر گونه تغییری در این زمینه لازم میداند، مانند، تغییر روزهای نویسنده ها  یا تعیین یک موضوع یا چند موضوع برای هفته یا تعیین مهمان هفته و هر حرکت تنوعی ، انتقامی  دیگر ، از اون جمله، تعیین تمامی روزهای هفته برای یک نویسنده ،و هر کاری  که  به  ذهنش میرسد ، انجام دهد.
4- مدیر هفته را هر هفته تعیین مینمایم و در این فاصله خود نقش یک نویسنده را فقط دارا می باشم و بس.
5- مدیر هفته، باید الزاما نامش جزء نویسنده های هفته بوده و حتما در طی هفته بنویسد.

فرزندان خوبی باشید و !!! نه بابا ببخشین ‍ نویسنده های خوبی باشید و گوش به فرمان مدیرهفته بوده تا خدای نکرده مجبور به اخراجتان نگردم.




کلمات کلیدی :