سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازی بازی با مدیر وبلاگ هم بازی؟

ارسال‌کننده : حامد احسان بخش در : 87/4/8 1:9 صبح

طرح عوض شد!! یه بار دیگه بخونید!

این هفته‏ مدیر خودمم. کسی اعتراضی داره؟ زورمون زیاده، قلدریم، دیکتاتوریم، مدیر می‏شیم. اعتراض وارد نیست. آقا میکروفون این بنده خدا رو قطع کنید لطفا. اعتراضشون وارد نیست.
تشکر می کنم از این 5-6 مدیری که این مدت زحمت برنامه ریزی و مدیریت دومین رو به دوش کشیدند. با طرحها‏ی جالبشون و مدیریت خوبشون نشون دادن که هیچ وقت وبلاگ بی مدیر نخواهد ماند.
گفتیم بعد از مدیریت 5 مدیر باز خودمون قدرت را در دست بگیریم تا کسی به فکر کودتا و این‏ها نباشه. بعد از یکی دو هفته باز نیم باقیمانده‏ی اعضا مدیر می‏شوند.

روال ما رو هم که همه خبر دارند. یک موضوع برای هفته و تعیین نویسندگان در طی هفته. ما از این قرطی بازیا که این، اون رو دعوت کنه و اون برای این موضوع بگه و اون یکی بگه که حتما باید سوال از تو دماغ اون یکی در بیاد و اینا خوشمون نمیاد.
ما به همون شیوه‏ی سنتی خودمون بسنده می‏کنیم. اعتراضی بود؟ بی‏زحمت میکروفون رو ببرید جلوی اون آقایی که دستش رو به نشانه‏ی اعتراض بلنده کرده. بله بله خودشون هستن. با نهایت قدرت با میکروفون بزنید تو سرشون و بیایید. تشکر می‏کنم. بازم اعتراضی هست؟ خب انگار کسی اعتراضی نداره.

اما موضوع هفته:  بازی. از توپ بازی و الک دولک گرفته تا بازی سیاسی و بازی خوردن و بازی با دم شیر و دیگه هر چی که بازی داره.

و حالا اعلام نویسندگان وبلاگ:

طرح جدید: انگار با انجام این طرح همه خوشحال از مرخصی شدن. نوووووچ. اینجا تنبل‏خونه مش قنبر که نیست. بدینوسیله اعلام می‏گردد که طرح عوض شد. میهمانان در هفت روز هفته می‏نویسند اما هر روز یکی از دوستانی که در ذیل می‏آید باید مهمان روز را معرفی کند. یعنی با این طرح مثلا در روز دوشنبه ، جناب رائد باید مهمان هفته را تعیین کنند و خودشون قرار نیست چیزی بنویسند.
شنبه: حامد- مهمان هفته
یکشنبه: سوتک- مهمان هفته
دوشنبه: رائد- مهمان هفته
سه شنبه: سایه- مهمان هفته
چهارشنبه: زینب- مهمان هفته
پنج شنبه: مجاهد- مهمان هفته
جمعه: مهدیه روستایی- مهمان هفته

این هم از برنامه ی این هفته. مواظب خودتون باشید. یاعلی

تذکر: منتظر ورود نویسنده‏های تابستانی و خروج نویسنده‏های زمستانی وبلاگ هم باشید.




کلمات کلیدی :