سفارش تبلیغ
صبا ویژن

... در فضای مجازی!

ارسال‌کننده : در : 87/8/18 3:41 صبح

سر نوشت:
1. تابو کردن رو تا حدودی قبول دارم، ولی فکر می کنم، هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد! اگر نخوام بگم کلا وبلاگ... باید بگم لاقل دومین وبلاگی نیست که توش بشه چندان مقاله و تحلیل و اینا نوشت. که البته ذات وبلاگ بیشتر چنین چیزی می طلبه و درست هم هست.
2. اگه قراره موضوعی تحلیلی و درست حسابی بررسی شه، باید قبلش آدم درست حسابی هم روش تحقیق و مطالعه کنه، تازه اگر بخواد به زبان وبلاگی هم تبدیلش کنه که حوصله ی مخاطب سر نره، قطعا وقت بیشتری می طلبه. پیشنهاد می کنم اگه از این به بعد قراره چنین موضوعاتی باشه، جناب مدیر لطف کنن و از قبل موضوع رو بهمون خبر بدن، لاقل به نفر اول و دوم خبر بدن!
3. اول خواستم ننویسم، خب سخته.فکرشو بکن، نصفه شب از خواب پاشی، بعد ببینی اس ام اس اومده که:دومین رو دیدی؟امشب نوبت توئه!... و دومین که باز بشه، این موضوع عجیب غریب جلوت باشه!... ولی خب وقتی دیدم وقت کمه و هدف هم کسب علم و جرات یافتن برا نوشتن مقاله و یادداشت و ایناس... گفتم لابد باقی چیزاش مهم نیس دیگه! به سرم زد کپی کنم! البته از نوشته های قبلیه خودمه ها!!!

...
پورنوگرافی در فضای مجازی: 
باید توجه داشت که مساله پورنوگرافی در فضای اینترنت تنها به پورنوگرافی کودکان محدود نمی شود و این را می توان یکی دیگر از مظاهر فرهنگ غرب دانست که به واسطه ی فضای مجازی رواج می یابد . غرب از آن جا که تنها قید ومرز آزادی را ، تجاوز به حدود آزادی های دیگری می داند و در بسیاری از مکاتب فلسفی آن ها لذت جویی دارای اصالت می باشد ، به راحتی آزادی در امور جنسی را پذیرفته است و همین امر به خوبی در اینترنت مشاهده می شود . امروزه سکس مجازی موضوعی جدید است که به سرعت در حال گسترش می‌باشد، به طوری که شرکت‌ها و پایگاه‌های بسیاری، توجه خود را تنها متوجه این موضوع و نزدیک‌تر نمودن این نوع سکس مجازی و سکس طبیعی کرده‌اند . در این فضا ،برخی از کاربران ، سکس مجازی را نوعی تفریح و سرگرمی تلقی می‌کنند، چرا که در چنین شرایطی، می‌توانند در مورد سن، ظاهر، شغل و حتی جنسیت و علایق جنسی خود ، خلاف واقعیت را بیان کنند . انزوا ، گمنامی ، و امنیت ، امکاناتی است که فضای مجازی به راحتی در اختیار کاربر قرار می دهد و همین امر موجب می شود که کاربران هر چه راحت تر به سکس مجازی روی آورند . در کل می توان گفت سکس مجازی سکسی است که تقریباً با کمترین مخاطره و هزینه همراه است و فرد در هر ساعت از شبانه روز می‌تواند فرصتی برای ارضای خود در فضای مجازی بیابد و همان طور که پیش از این بیان شد، گسترش این موضوع می تواند در نهایت به ایجاد شکافی عمیق در بین همسران و در نهایت خانواده بینجامد.

ته نوشت:
اولندش که اصل متن کمتر از دو دقیقه طول میکشه خوندنش.
دومندش که اگه بی سر و ته‏هه برا اینه که از وسط یه نوشته کش رفتیده شده.
سومندش فکر کنم برای تحقق هدف والای کسب علم و انگیزه برا تحقیق و این حرفا، همین یه کم هم بتونه کمک کنه!




کلمات کلیدی :