سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دونقطه دی

ارسال‌کننده : سایه ساروی در : 88/2/12 6:50 عصر

خب من دیر کردم برا  نوشتن آخه اون پست برنامه هفته یا همون پست افشاگری که عکس نویسندگان دو مین رو افشا کرد انقدر جالب بود و مورد توجه واقع شد که خب من دلم نیومد به این زودی مطلب بنویسم و اون رو از تازه گی در بیارم ( اسمایلی بهانه و توجیه و از این حرفا دیگه) ...  عجب !!  نمیدونم چرا کلاه دار شده !!!
خب اما در مورد اسمایلی ، باید بگم که دانشمندان علم چت و فضلای علوم ماوراء بر این عقیده اند که این اسمایلی ها به نوعی روانشناسی آدمها رو انجام میده. در واقع هر اسمایلی در بر دارنده معنی و مفهوم جامع و کاملیه که همه اش هم بر میگرده به شخصیت اون فرد استفاده کننده از اون اسمایلی.نمیدونم تو وبلاگاتون یا اگه اهل چت هستید تو چتها از کدوم اسمایلی بیشتر استفاده می کنین. اسمایلی های رایج یه تعداد مشخص اسمایلی هست که خب به نوعی برای همه جا افتاده.
مثلا این رو ببینین......ایشون رایج ترین اسمایلی دو مین هست. در شرایط حادی که دور از جون اهالی شجاع دو مین که مثل شیر شجاع هستن و از فردی هم (بنویسد فردی و بخوانید ...)ترس ندارند  اونوخ که ترسشون شد از این استفاده میکنن.
یا این ... و اون یکی که همین شکله و منتهی لبش باز نمیشه و فقط برّ و برّ آدمو نگاه میکنه   . من خودم از این دو تا متنفرم. و خب خیلیا هستن که این دوتا طفلونکیا رو دوسشون ندارن اما برای اذیت کردن دیگران که میدونن دوست ندارن اینارو میفرستن!!
بعضی اوقات برخی دوستان به واسطه ی استفاده زیاد از برخی از این اسمایلی ها باعث میشند که آدم با دیدن یکی از اینها اوشون رو به یاد بیاره. مثلا :
 ....ممممم نچ ...گفتنش خطرناکه. نمیگم. خودتون حدس بزنین.
همین دیگه. خودتون فکر کنین و ببینین با دیدن این اسمایلی ها یاد کی میفتین خب.
این  با این قیافه بدجنسش
یا این  با این قیافه عصبانیش
یا ایشون که انقده اخمالو هستن و دعوا دارن.
این یکی که  قطعا منو یاد خودم میندازه .
این  با این قیافه لوسش
یا این یکی   با این قیافه ی عشقولانش
یا این   با این قیافه ی گیجش!! (قابل توجه ...)  که خیلی وقتا !!!  منو یاد ..... میندازه

نمیدونم. خودتون ببینین با دیدن اینا یاد کی میفتین خب.




کلمات کلیدی :