• وبلاگ : طعم شيرين دو دقيقه
  • يادداشت : هتاكي و هكاكي..
  • نظرات : 0 خصوصي ، 15 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    يا حق
    سلام
    چند سوال:
    1- خبر هتاکي فقط شما رو متعجب و متاسف کرد. چرا تعجب و تاسف؟ كار بي شرمانه و غيرقابل دفاع، اين‌چنين ابراز احساساتي را سبب شده است؟
    2- روند منطقي و البته قاطعانه چسيت؟
    3- مگه يك مسلمان متعهد باغيرت، هيچ حركت منطقي و معقول ديگه‌اي نمي‌تونه داشته باشه كه به آخرين و ضعيف‌ترين و بي‌تاثيرترين ، كاري كه مي‌شه انجام داد مباردت كنه؟ اين شد تعريف مسلمان متعهد و و باغيرت؟ اين‌ها که شما مي‌فرمايين حکم فحش محترمانه رو ندارن؟
    4- هرج و مرج و بي‌قانوني نيست در اين مملكت که...؟!
    5- روش مبارزه با فکر و عمل و نيز – باز تکرار مي‌کنم، - منطقي و قاطعانه چيست؟
    6- روش مبارزه کجا جاي مبارزه و اهداف مبارزه را گرفته است؟ روش مبارزه‌ي غلط – تازه با اين پيش‌فرض که واقعاً غلط بوده است، - و اشتباه در مبارزه چه‌گونه و به کدام منطقي جاي‌گزين اهداف مبارزه مي‌شود؟
    7- منظورتان از اونائي كه اين كارها رو مي‌كرده‌اند و يا حداقل معروف به سردسته‌گي اين حركت‌ها بوده‌اند؛ چه کساني هستند؟
    8- اگر فکرمان را جمع و جور کنيم چند اسم به ذهن‌مان مي‌رسد؟ مگر نه اين اشارات و تکيه بر چنين گزاره‌اي با حرف‌هاي منطقي بالايي‌تان متناقض جلوه مي‌کند؟
    9- هدف قراردادن افرادي - به صرف انفعال و وادادگي آدمي – و منتسب‌نمودن جريانات و حرکت‌هايي که شما از شيشه شکستن‌ها و کتک‌کاري افرادِ مجهول‌الهويه نام برده‌ايد ديگر چه معني‌اي مي‌تواند داشته باشد؟
    10- تاسف و تعجب شما چرا شما را بدين‌جا کشانده که صرف يک پيش‌نهاد غلط – البته به زعم شما، - کلاً اصل موضوع را رها ساخته‌ايد؟
    پاسخ

    سلام. روند منطقي و قاطعانه اينه که قوه قضائيه به سرعت پرونده تشکيل بده و کار رو بصورت قانوني پيگيري کنه، اگه هم نکرد مجوز تصميم بچه ها براي اعدام انقلابي اون مجرم نميشه. رسانه ها و مطبوعات رو گذاشته اند براي همين اعمال فشارها به حاکميت در جائي که به وظايف قانوني خودش عمل نميکنه. فحاشي و چاقوکشي فرهنگي و اينترنتي کار مسلمان متدين نيست. روش مبارزه هميشه بايد متناسب و بدون تعارض با هدف مبازره باشه نه در تعارض با اون، به عبارت ديگه هدف، وسيله رو توجيه نمي کنه. همه انتقاد من به روش هست و نه به هدف. من قوياً معتقدم اون استاد بايد به اشد مجازات برسه اما نه به دست هکرها بلکه بدست قانون نظام اسلامي. اگر من از بعضي افراد و عملکرد گدشته آنها نام بردم، صرفاً به نقد عملکرد آنها پرداختم و تغيير رويه آنها را ستودم و بقيه را هم توصيه به اين تغيير رويه کردم، نه سايتشان را هک کردم و نه حتي اهانتي متوجهشان کردم. اصل قضيه را رها نکرده ايم و مصرانه از مجاري قانوني پيگير مجازات اين استاد هتاک هستيم. موفق باشيد.