سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تصحیحیه!

ارسال‌کننده : در : 86/11/4 2:29 عصر

ِآقایان و بانوان محترم وبلاگ فخیمه‏ی دومین.
سلام علیکم
در باب مسائل مطروحه‏ی اخیر، لازم می‏بینم چند نکته را معروض بدارم.
1) در حقیقت اهمیت و تاثیر گذاری بانوان در طول تاریخ هیچ شکی نیست. مگر نبوده است آقای نیوتون زمانی که سیب به ملاجشان می‏خورد با خوانواده‏ی محترمه به تفرج رفته بودند و آقای بل با ایده‏ی صحبت کردن با (انشا الله که نامزدش بوده‏است) تلفن را اختراع کردند و آقای ادیسون با نیت خوشنودی دل مادر اقدام به کشف برق نمودند.
2) بنده‏ی سراپا تخصیر از این تریبون محترم و رسمی اعلام می‏دارم مودمم بسوزد اگر قصد توهین به بانوان مکرمه‏ی وبلاگ فخیمه‏ی دومین را داشته باشم. بنده در یادداشت معهود بیان نمودم که اطلاعات ناقص و مطالعات اندک بنده علت شده‏اند تا از وجود مکرمه‏هایی که در طول تاریخ ایده‏های نو و راهبردی ارائه کرده‏اند اطلاع نداشته‏باشم. شاهد بر این ادعا که من انگشتر آبی را در دست راست داشتم و به صورت فوتوشاپ عیاناً حذف گشته است.
3) این گونه سوء تفاهم‏ها بی شک دسیسه‏ی ایادی استکبار جهانی و امپریالیسم بین المللی و اسرائیل جهان خوار و فریب خوردگان این قسم ملل می‏باشند. لاریب قصد این‏گونه اشرار بر اندازی فعالیت‏های فرهنگی ارزشمندی چون وبلاگ دومین است.
4) در زمینه‏ی معروضه‏ی "یارو را در وبلاگ راه نمی‏دادند می‏خواست مدیر را عوض کند" مودم و مانیتور من به فنا روند اگر همچین قصد نکبت باری داشته باشم. اگر دقت کافی را مبذول نمایید مشهود است در موقعی که آن یادداشت کذایی مرقوم می‏گشت بنده انگشتر نداشته‏ام.
5) در پابان مراتب عذر خواهی بابت کدورات ماضیه را اعلام داشته و مجددا ایده‏ی خود را بیان می‏نمایم( به ضم نون). باشد تا به انگشترِ فیروزه‏ی این حقیر دقت‏های مکفی را نمایید.
6) آقا! خانم!
کجای حرف من غلط بود. می گم این حامد رو یه مدت عوض کنیم بلکه این وبلاگ یه سر و سامونی گرفت. امتحانی عوضش می کنیم. ها؟ نظرتون چیه. یه مدت عوض می کنیم اگه دیدیم نتیجه داد که خوب همین رویه رو ادامه می‏دیم. هر ماه یک نفر مدیر این وبلاگ باشه. حالا دیگه اون مدیر هر ایده و نظری در مورد این وبلاگ داره رو پیداده کنه.
من رسما رائد رو به سمت مدیریت پیشنهاد می‏دم.
خوب است از آقای شب‏گرد پرسید پیشنهاد دادنی‏است یا کردنی




کلمات کلیدی :