سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد و قانون اساسی دومین

ارسال‌کننده : حامد احسان بخش در : 87/10/7 12:40 صبح

دو سالی از شروع به کار این وبلاگ می‏گذره. از همین جمله‏ی اولم مشخصه که می‏خوام برم تو خط روضه خوانی. به قول بر و بچ با هر سختی و کمی و کاستی و مشکلات و خلاصه از این کلمات اشک آلودی که بود این وبلاگ رو  هر روز، به روز کردیم و اینا. هیچ وقت این بابای ما ننشست روضه خواندن رو یاد ما بده که ملت لااقل وقتی به روضه هام گوش می دن نخندند.
کاری به این حرفا ندارم. گریه‏هاتون هم باشه پیش‏کشتون. دو سال از عمر وبلاگ می‏گذره و در این مدت شاید بیش از چهل نفر از نویسنده های خیلی خوب قلمشون در اینجا ثبت شده.

الان وقت نقده. نقد بی‏رحمانه. وبلاگ رو بکشید به فحش!! می‏خوام توی این هفته وبلاگ رو له و لورده کنید. از کوچکترین و ریزترین نکته‏ای که شما بهش نقد دارید، هم نگذرید. شما جزئی از وبلاگ هستید و حق دارید انتقاد کنید. از این انتقاد آبکی ها هم نکنید. اصولی و شدید و بی‏رحمانه و قدرتمند. تا جایی که می‏تونید برای انتقاداتتون راهکار هم ارائه بدید. قراره ظرف این یکی دو هفته قانون اساسی دومین هم نوشته بشه. انتقادات شدیدتون رو از منم دریغ نکنید. به خدا، به پیر به پیغمبر، به جد خانمم از انتقاداتی که از من می‏کنید واقعا خوشحال می‏شم و سعی می‏کنم به کار ببندم.

چند تا تبصره:
1- پست‏های این هفته دومینی نبود هم نبود. انتقاده دیگه. بردارید طومار (تومار) بنویسید اصلا. نه که حالا هفته‏های قبل همه دو دقیقه‏ای بود پست‏هاتون!!
2- از خواننده‏ها، مهمونا، ملت شهیدپرور، مردم انقلابی، مرحومین و مغفورین و خلاصه هر کسی که این وبلاگ رو می‏خونه خواهش می کنم حقیر و وبلاگ دومین رو مورد عنایات خاص خودش قرار بده. حتی اگه با اسم مستعار هم می‏خواد بنویسه مشکلی نیست. یه ادرس ایمیل بده تا من براش یوزر نیم و پسورد رو بفرستم. حتی اگه از بچه‏های نویسنده هم دوست ندارند با اسم خودشون بنویسند می‏تونند بگن که یوزر پسورد رو براشون به یه ایمیل مستعار بفرستم.
اینم که ایمیل من: hamed5402@gmail.com
3- دوست دارم همه بنویسند در این مورد. اولیش هم خودم. پس موضوع رو برای دو هفته تمدید می‏کنم که به همه برسه.

برنامه این هفته: شنبه: خودم. یکشنبه: سوتک. دوشنبه: رائد. سه شنبه: سایه. چهارشنبه: محمدهادی. پنج شنبه: مهمان هفته. جمعه: مهمان هفته. بقیه دوستان هم هفته‏ی دیگه!

این برنامه ریزی من بود البته. این هفته در اختیار خودتونه. می‏تونید با هماهنگی هم جابه‏جا کنید. اگه می بینید اذیت می‏شید اصلا ننویسید ولی قبلش بهم خبر بدید. اگه حس می کنید حرف زیاد دارید چند تا پست بنویسید. نمی‏دونم! خلاصه خونه‏ی خودتونه. راحت حرفاتون رو بزنید.




کلمات کلیدی :