سفارش تبلیغ
صبا ویژن

من نمی‏نویسم. موضوع باید مشخص بشه.

ارسال‌کننده : رائد در : 86/8/28 2:40 صبح

این را بگویم که رسما معترضم. چه جدی شد!

بالاخره من باید بدانم درباره چه چیزی باید بنویسم یا نه؟

بله می‏بینم که آن بالا نوشته وصیت‏نامه اما اینم شد موضوع؟ موضوع باید واضح و شفاف و ... اینا باشد. بزارید شفاف‏نمایی کنم! مثلا یه وصیت‏نامه هست که مرحوم اوس فرشاد نوشته که توش نوشته اون چند تا بشقابی که توی انباری زیر گونی پیاز هست واسه پسر خوب و خوشگلم فرشید. خب. به این می‏گن وصیت‏نامه دیگه؛ مگه نه؟

یه وصیت نامه هم مثلا حضرت امام خمینی نوشته‏ن که به‏ش می‏گن وصیت‏نامه سیاسی- الاهی. یعنی کلا کلاس کار فرق می‏کنه. شاید یه جور تئوری‏پردازی سیاسی و اخلاقی توی این وصیت‏نامه هست.

در هر صورت من کاری به این حرف‏ها ندارم. تا وقتی موضوع هفته کاملا واضح نشه من یک کلمه هم نمی‏نویسم. هِشکی هم حق نداره امروز که روز نوشتن منه میان پرده بیاره وسط. ببینید من کی گفتم!




کلمات کلیدی :