سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ما و اون ها!

ارسال‌کننده : در : 87/9/2 11:49 صبح

خط کشیدن! این که کی کشید و کِی؟... نمی دونم! فقط میدونم خط کشیدن! بین ما و اون ها!
قبول دارم خط قرمزا و مرزایی باید باشه، نه فقط برای اونا، برای هر کسی، طبق شخصیت و شأنی که جامعه ازش توقع داره و برای اون ها هم...
اما این مرز به این پر رنگی به جای اینکه شأن شون رو حفظ کنه... تخریبشون کرده!
فکرشو بکن! یه زمانی برام اینقدر جالب بود که یکی شون تو یه محیط عمومی داره با بچه ش بازی می کنه! یا پشت فرمونه یا ترک موتور نشسته و ...
خط کشیدن! این که کی کشید و کِی؟... نمی دونم! شاید یه کم اون ها... یه کم ما! ولی هر چی بود و هر چی هست، کاری کرده که الکی الکی یه چیزای خیلی ساده رو برا اونا ممنوع کرده، ممنوع که نه، سخت! خیلی از ماها هم نشستیم و از دور فقط بدشون رو می گیم!
مرز رو نمی دونم کی کشیده، ولی فکر کنم برا برداشتنش، خودشون باید یه یا علی بگن!
ته نوشت:
1.از لفظ آخوند خوشم نمیاد!... روحانی!
2. اگه همه ی روحانیای ما یه چیزی تو مایه های آقای اسکندری بودن، بازم این مرز می موند؟؟؟
3. من اگه جای مسئولای حوزه بودم، می گفتم طلاب گرامی ماهی یه بار زیر نور ماه و مارمولک رو باید ببینید!
4. پارسی بلاگ شدیدا و اساسا حالمان را گرفت تا این چند تا پست رو بذاریم! اگه غلط غلوط و اشکال در ارسال و اینا داره، عفو بفرمایید، که زیر سر پارسی جان است!!!





کلمات کلیدی :