سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نچ، نمی آید!

ارسال‌کننده : در : 87/12/6 4:31 عصر

طبق گفته ی جناب رائد و البته چون من زینب حرف گوش کنی هستم، print(استادمان می گوید وسط متن فارسی از کلمات انگلیسی تابلو! استفاده نکنید.اگر هم معادل فارسی پیدا نکردین و یا فارسی اش منظور را نمی رساند با حروف انگلیسی بنویسید نه فارسی!) خلاصه اش print گرفتم و پاره اش کردم!! پیشنهاداتم را می گویم. خب من نوشتم، بعد که یک بار از رویش خواندم دیدم فقط جمله بندی ها عوض شده و مضمونش همان چیزهایی است که سایه جون و جناب رائد ذکر کرده اند. پس بیان دوباره اش می شود توهین به خواننده.

«من به دوستان و همکاران گرامی توصیه میکنم اگه یه روزی که نوبتشون بود و حالا بنا به هر دلیلی نتونستن بنویسن و خب مثلا از چشم و ابروی موضوع خوششون نمی اومد یا هر دلیل دیگه، بزرگواری کنن و حتما یه متن کوچولویی چیزی بذارن و بگن که نمینویسن.» باز هم به خاطر حرف گوش کن بودن زینب و این توصیه ی به جای سایه جون، اعلام می نمایم که پیشنهاد تازه ای به ذهنم نرسید. البته باور بفرمایید که با چشم و ابرو و... موضوع هیچ مشکلی نداشتم ها. اندکی هم فکر کردم ولی بی نتیجه بود دیگر. آخرش هم پیشنهادم نیااامد.

به امید بهتر تر شدن دومین!

 نقطه سرخط.




کلمات کلیدی :