سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسرت یک مدال طلا

ارسال‌کننده : حامد احسان بخش در : 85/9/14 6:0 صبح

هر چند کسب مدال توی مسابقات ورزشی برای شخص صاحب مدال هم چندان افتخار آفرین نیست اما خب با فضایی که توی دنیای امروز بر ورزش حاکم شده ما باید توی این عرصه هم همانند خیلی از عرصه ها ، از اون طرفیها جلوتر باشیم ...اما به نظر می رسه این کاروان اعزامی ایران به قطر قصد دارن برای تقویت روحیه بازیکنان تیم های خارجی ، هر چی مدال هست دو دستی تقدیم کنن به آنها... . این هم یه گلچین خبری :

ساعت 4 عصر دیروز در خبرگزاریها :
آرش میراسماعیلی، در اولین رقابت خود در مسابقات وزن 66- کیلوگرم بازی‌های آسیایی دوحه حریف خود را در نخستین ثانیه‌ها مغلوب کرد.
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آرش میراسماعیلی در حالی که در دور نخست با قرعه‌ی استراحت مواجه شده بود، در دور دوم وزن 66- کیلوگرم با "پیتر تسلیم" حریفی از اندونزی روبرو شد که در چهل و یکمین ثانیه این رقابت حریف را با ضربه‌ی فنی ایپون از دور رقابت‌ها خارج کرد.
وی در دور بعدی با "محمد الحزمی" از کشور عربستان رقابت خواهد کرد.پیش بینی می شود وی اولین مدال طلا را برای کاروان اعزامی کشورمان به ارمغان آورد .

4 ساعت بعد در خبرگزاریها :
کاروان ورزشی ایران باز هم در حسرت مدال طلا در بازی‌های آسیایی دوحه باقی ماند.
آرش میراسماعیلی قهرمان 2 دوره جهان در دیدار نهایی وزن 66 کیلوگرم در برابر «خاباتار» از مغولستان شکست خورد و به مدال نقره قناعت کرد.




کلمات کلیدی :